דיאטה  
דיאטה - המרכז לתזונה נבונה ואימון אישי  

דיאטה בהוראת דפנה פוס - מאמנת תזונה אישית

לשכת המאמנים

ביה"ס למאמני תזונה NCS
דר' פוס, מנהל אקדמי,
מזוהה עם לשכת המאמנים
בישראל. 
מוכר במשרד החינוך לקרן השתלמות.

קורסים להכשרת מאמנים NCS
קורסים להכשרת מאמני תזונה NCS

בית ספר למאמני תזונה

דר' פוס: בתכניות האישיות ובלימודים בביה"ס למאמני תזונה, אנו מתייחסים למגוון נושאים כמו דיאטת השמנה, דיאטת הרזיה ללא רעב, ניקוי רעלים ואיזון לחץ דם, תוכנית דיאטה להרזיה בחיוך.ד"ר פוס: בדף מחשבון הקלוריות ניתן לדעת מהו ערך קלורי ומהי שריפת קלוריות אידיאלית. אין אנו ממליצים על שימוש בכדורי דיאטה אלא באורח חיים לדיאטה בריאה ותפריטים אישיים בהמלצת רופאים.

סוגי דיאטות

לקוחותינו ייהנו מתפריטי דיאטה להרזיה מותאמים אישית לפי מצב בריאותי, גיל, רקע של פעילות גופנית, חילוף חומרים, וכו'. אנחנו לא מקציבים קלוריות ולא סופרים נקודות אלא מקפידים על תפריטים עם מתכוני דיאטה טעימים במזונות עם אינדקס גליקמי נמוך שנותן תחושת שובע לאורך זמן. ד"ר פוס

דף הבית: לקוחות כותבים

לקוחות כותבים

במסגרת תכניות דיאטה של הרזיה בחיוך כותבים לקוחותינו על  בתהליך הדיאטה וההרזייה במכתבים להלן. גם אתה ואת מוזמנים לכתוב על החוויות, האתגרים, ההשגים והקשר שלכם עם צוות הרזיה בחיוך במהלך תכנית הדיאטה האישית שלכם עם מאמני התזונה של הרזיה בחיוך.

רינת:
דיאטה הייתה עבורי להפסיק ליהנות, לאכול רק ירקות ולסבול מנקיפות מצפון ורגשות אשמה. עכשיו דיאטה היא אורח חיים בריא, בלי לחץ בלי נקיפות מצפון ורגשות אשמה, אני נהנית מהשגרה ומהגזרה. יודעת שעכשיו ההרגלים שלמדתי והטמעתי הם שלי. כל הבית השתדרג והשתפר, אין יותר נשנושים וופלים סוכריות ועוד, גם בעלי השתנה בזכות התהליך שעשיתי.

אימאן מהצפון:
שלום מורן,
את לא תאמיני מרגישה שאני אישה אחרת לגמרי . ואני לקראת שינוי גדולללל בחיי. תודות לכן דפנה ומורן
אימאן

אור-לי:

אהלן, בדיוק היום סיפרתי למישהי על התהליך ופתאום ירד לי האסימון שאני ממש באורח חיים שונה ,
יש גמישות מספקת כדי למצוא מענה לכול צורך, ובמקביל לשמור ולרדת במשקל, זה מה שמדהים.
אף אחת לא מבינה, למשל, איך זה שאני אוכלת לחם מלא ולא לחם קל....היה לי ויכוח עם חברה שעושה דיאטת כסאח.
אז כנראה שזה אפשרי, אבל זה סוג של תהליך שצריך לעבור, ההבנה הזו לא מגיעה מיד בהתחלה.

יהודית מצפון הארץ:
"התכנית שיפרה את איכות חיי בירידה במשקל, תחושת קלילות, מצב רוח טוב, אנרגיות חיוביות, איזון בריאותי - צרבת של שנים נעלמה, סיפוק נפשי של הצלחה.
בזכות התכנית אני מקפידה על כמויות וסוגי המזון שאני מכניסה הביתה ואוכלת, יש לי כוח נפשי לעמוד בפני פיתויים, התחלתי לעסוק בספורט כהרגל וקבלתי תפיסה שונה לחלוטין על התזונה. 
אני נותנת ציון 10 למאמנת שלי על התמיכה לכל התקופה והדרכה בכל הקשיים בדרך. במשך כל התכנית לא היה חסר לי דבר. אני מרוצה מקצב הירידה במשקל, משינוי בדרך חיים, משילוב הספורט בתזונה, ומעליית רמת האנרגיות שלי". יהודית השתתפה בתכנית דיאטה אישית עם מאמנת תזונה לדיאטה באינטרנט.
                                                                      .
סתווית מדרום הארץ:
"הייתי בעננים כשראיתי שחזרתי ל- 2 ספרות. מה בנוסף,  בקרוב, אוכל לחזור לחלק מהבגדים האהובים (חזרתי לתקופה של מדידת בגדים פעם בשבוע, לבדוק אם רזיתי- מדד טוב יותר ממשקל ) זה נותן לי המון מוטיבציה !!!  מבחינת הדיאטה היה השבוע מאוד קשה . המון פיתויים בפורים בנוסף ללחץ מבחנים ולזה שהייתי הרבה בבית שתיתי יותר נס קפה כי הייתי צריכה לשמור על ערנות. אך הורתי דיאט קולה לגמרי". סתווית השתתפה בתכנית אישית לדיאטה עם מאמנת תזונה אישית לדיאטה באינטרנט, טלפון ופגישות אישיות. 

שרון מחיפה: 
"ראשית, תודה על התגובה המהירה במייל הקודם... זה מאוד חשוב לי.  לשמחתי דברים די חדשים שיש לי בארון סוף סוף עולים עליי...אז נראה לי שאפשר יהיה "לדפוק" הופעה... אני אעדכן אותך לפי התגובות שהתקבלו (-:שוב, תודה על הפגישה שהיתה (מאוד חשובה) ועל התמיכה הרבה. לא תאמיני, אבל מאותו היום שנפגשנו אני בפרץ אנרגיה, בפול פעילויות בקושי מצליחה למצוא קצת זמן לעצמי (: בכל אופן, עבר שבוע מתחילת דיאטת האורז ואני מרגישה נפלא (מצ"ב דיווח מסודר). אני חושבת שאני אמשיך עוד שבוע... ואפילו לא שתיתי כוס קפה אחת (למרות שדיברנו על זה) איזה כיף.... אני עכשיו אחרי הכושר שלי והיה פשוט תענוג (:(:מבחינת הדיאטה/אוכל את תהיה ממש גאה בי.. אכלתי בבוקר לפני שיצאתי מהבית (ב - 07:30 בבוקר... שלא נדע), לקחתי איתי ארוחת צהריים, פירות וגזרים
ושתיתי רק 2 כוסות קפה הפוך של ארומה...והמון המון מים מצ"ב דיווח מפורט. לגבי המשקל....... שמחה רבה... 89.4 איזה כיף.. זה באמת יקרב אותי למטרה של 85 עד ראש השנה". שרון השתתפה בתכנית אישית דיאטה עם מאמנת אישית בפגישות אישיות, טלפוניות ואינטרנט.

חנה  מחולון:
"הרגשתי שבעה לאורך כל היום ממש סבבה היום הכי שבע שלי מאז תחילת הדיאטה !!!! ראשית שמחתי לקבל את הפקס ולדבר איתך אני מתחילה להבין שהדרך שלי לא הייתה נכונה, אני כעת בלמידה של אכילה מחדש ואי אפשר להמנע מתחושת רעב בגלל השינוי אבל ברגע שנפח הקיבה יקטן יהיה יותר קל. שכחתי לספר לך שאתמול עליתי בבית שש קומות ברגל כי בגלל מזג האויר אין כל כל חשק לצאת ברגל. שמחתי לפגוש אותך אתמול את מוזמנת תמיד!!!!המשך יום טוב   חנה
ההרגשה טובה מאוד עידו אמר אתמול אני יוצא לאכול בחוץ הכל בבית דיאטטי  וזה כבר סימן לשינוי.......הדרך עוד ארוכה אבל אתמול צעדתי 50 דקות !" חנה עשתה תכנית אישית דיאטה עם מאמנת אישית לדיאטה והרזיה.

מירב מראשל"צ:
"התוכנית עזרה לי לרדת במשקל ולסגל לעצמי אורך חיים בריא ע"י אכילת מאכלים בריאים ובכך לשפר את מצב השומנים בדם שלי.
בוודאות להמשך אני לוקחת איתי את סדר הארוחות, את התפריט של הארוחות ובטח שגם את האחריות למעשים שלי מה שפעם לא היה לי"
ציון-10 למאמנת שלי, וזאת מפני שהיא מקסימה, ומאוד דואגת ומאוד מפרגנת והיא מאוד עזרה לי בתהליך עצמו והיא תמיד הייתה קשובה שהייתי צריכה איזה שהם הבהרות וחיזוקים.
• כתוב/י (לפחות) 3 דברים מהם את/ה הכי מרוצה בתכנית:
1. הראשון והחשוב זה הירידה במשקל                              .
2. שיפור בדיקות הדם שלי
3. הסתגלות לאורך חיים בריא להיחשף לדברים אחרים ולמאכלים אחרים שלא הייתי חשופה בעבר" מירב  השתתפה בתכנית הרזיה ודיאטה עם מאמנת אישית לדיאטה ותזונה נבונה. 

נעה מהוד השרון:
"הי דפנה. המיילים שלך והתגובה המהירה בהחלט מכניסים אותי לפרופורציה. לשאלתך, אני קובעת לעצמי את הגבולות והחופש ואני מחליטה על עצמי".
נעה השתתפה בתכנית להרזיה בחיוך אם מאמנת אישית ותכנית דיאטה מותאמת אישית.

נילי מחולון: "ירדתי בהיקפים המון,,," נילי השתתפה בתכנית דיאטה עם מאמנת אישית צמודה.

ת. גבעת שמואל: "החלפתי את התפריט כפי שאמרת, אני מקבלת המון מחמאות שרזיתי"

אורנית מלוד: " תודה על הנזיפה בעניין העוגיות ושאר הירקות... תודה על החומר ששלחת לי הוא עוזר לי מאד" אורנית השתתפה בתכנית דיאטה אישית עם מאמנת תזונה להרזיה בחיוך".
 
יהודית מנצרת:  "דפנה,שלום! תודה לך על התמיכה נפשית,מאוד חשוב לי! אני מרגישה פשוט ניפלא"

מיה מחיפה:  "חזרתי לשתות המון תה, הורדתי מעט את מפלס הקפה, זנחתי את העוגיות (לפחות את אלו שלא שוות הרבה בטעם אך שוות בקלוריות) החלטתי להיות בררנית , היום שלי נראה הכי טוב בעולם, אני מאוד מקפידה להכניס לפה אוכל בריא ובמינון נכון". מיה השתתפה בתכנית דיאטה אישית עם מאמנת תזונה אישית.
 
ד. מת"א:  "היי דפנה  תודה על התשובות והיחס, המרשמים ששלחת לי נראה לי שהם מצוינים  במיוחד שאני אוהבת מרקים".

ריטה:  הי מורן, רציתי להגיד לך המון-המון תודה!! קיבלתי את הספר ששלחת לי ליום הולדת!! תודה רבה, מאוד התרגשתי מהברכה ומהספר, אני אתחיל לקרוא אותו בקרוב(:אני מתאמנת כל יום בחדר כושר, ומרגישה הרבה יותר טוב.
אנשים מסביבי אומרים שרואים עלי שרזיתי עוד (:

דורון:  שלום דפנה ותודה.מאחל לך שפע בכל התחומים.

גלי:  הי דפנה דומני שרק היום אני מתחילה לחזור ממש למציאות.
החתונה היתה נהדרת,(לא שאני זוכרת יותר מדי מה היה בדיוק...) קבלתי המון מחמאות, המון תודה ושוב תודה

ענת - ירדתי ואני אפילו מרגישה את זה בבגדים - מקווה לעוד ירידה .
חשוב לציין שהגברתי את ההתעמלות השבועית שלי .

נירית ק.- תודה על פגישתנו השבוע..... מעוררת מחשבה נוספת, מחכה לשיחה הבאה שלנו...

שרגא- ביום חמישי עמדתי בכבוד במשימה,לא השתתפתי בחגיגת האכילה אכלתי תפוח בזמן שהם אכלו את הפיצה. לאור זאת כבר התחילו לדבר על אפשרות של הזמנת אוכל בריאות במקום

עליזה מחולון-לגבי המשקל, לא היה קל עם כל החגים והחופשות אבל עמדתי בגבורה מול כל האוכל ואפילו ירדתי 500 גרם.

יהודית -  אני מרגישה נפלאה.כל התופעות עברו לי וההרגשה מנטלית,פיזית ורמת האנרגיה השתפרו ,הרבה מעבר לציפיות שלי וביחס לתחושות שהיו לי קודם.

שירה-ירושלים -יש שיפור משמעותי בבדיקות הדם, תודה רבה לך אני מאמינה שזה בעקבות התזונה.

דב חולון- מרגיש נהדר, באמת... די גאה בעצמי....תודה:]  בדיוק רציתי לשלוח לך את התוצאות.... אני שוקל עכשיו 102.9,שזה ירידה של עוד קילו וחצי... שזה סבבה מאוד...

שוש : 
ראשית זה הירידה במשקל בינתיים שבעה וחצי קילו בפחות מחודשיים, ההרגשה הנהדרת שאני יכולה להצליח כי בעברי ניסיתי וכשלתי כבר את כל סוגי הדיאטות האפשריות (מירי בלקין דיקור שומרי משקל שעת האושר) עכשיו בתוכנית אני לא מרגישה רעב  אלא  פשוט שניתי וסיגלתי לעצמי אורח חיים בריא ונכון ההרגשה טובה והמחמאות לא מפסיקות..
איזה ציון היית מעניק/ה למאמן/ת האישי/ת שלך (1-10), ולמה?
 10 - דפנה, מבינה תומכת נעימה וקשובה הפגישות השבועיות נותנות לי מוטיבציה להצלחה.  

איילת מהצפון: 
דפנה נהדרת. קודם כל היא מקשיבה, מפנימה ויוצאת עם פתרון/תשובה. עם דפנה מאד נעים לי להפגש היא נעימה ומחייכת אומרת בדיוק מה שהיא חושבת וישירות אצלי זה חשוב , גם עם זה קצת כואב או לא נעים לפעמים.

למתכוני דיאטה

 

 



באתר תוכלו לקרוא על סוגי דיאטות ועל סדנאות אימון אישי וקורסים להכשרת מאמני תזונה. מנהל אקדמי: דר' פוס
 

  ללקוחותינו ליווי צמוד יומיומי: אימון דיאטה אישי להרזיה. שלח דיווח יומי לקבלת משוב ועדכונים.  
מתכונים דיאטטיים

Bookmark and Share

הוסף דף זה למועדפים

הפוך לדף הבית

כאן ניתן לקרוא על תפריטי דיאטה מהירה, על מתכוני דיאטה להרזיה, פרטים על לתכנית דיאטה מותאמת אישית ועל קורס למאמני תזונה ואימון אישי. מנהל אקדמי: ד"ר פוס.

 

לקוחותינו ייהנו מהכנת תפריט דיאטה אישי בהמלצת רופאים, דיאטה לאוהבי לחם ופחמימות, תפריט דיאטה לאנשים עסוקים, תפריט דיאטה לחגים, אירועים וסופי שבוע. מחשבון קלוריות וטבלת קלוריות חשובים אך אינם נחוצים בהכנת תפריטי הדיאטה האישיים. ליווי מקצועי: דר' פוס

 
מחשבון קלוריות
לחיוכים נוספים...

קראו מה רופאים ממליצים על תפריט דיאטה מאוזנת, מתכוני דיאטה לספורטאים, דיאטה לילדים ולנוער, דיאטה לסובלים מהפרעות קשב וריכוז, דיאטה לפי צירופי מזון, ודיאטה להפחתת שומן. דר' פוס.